Avaleht Turundus 10 PÕHJUST, miks kasutada JUTUROBOTIT

10 PÕHJUST, miks kasutada JUTUROBOTIT

Turunduse automatiseerimise ajastul ei saa kuidagi alahinnata chatbottide võimekust inimesi kõnetada! 

Chatbot ehk juturobot on virtuaalne abiline / klienditeenindaja, kes kasutab etteantud dialoogide (küsimused-vastused) süsteemi. Lisaks saab juturobotiga integreerida ka päris inimesi, kes vajalikult hetkel suhtluse üle võtavad.

Koostasime sulle ülevaatliku listi, miks chatbot kohe kasutusele võtta:

1. Chatboti kasutamine on mugav ja intuitiivne. 

Erinevalt e-mailist asub chatbot messengeris, mis on eelistatuim suhtluskanal. Messengeri sõnumid on lühikesed, täidetud tujukujude, giffidega, videode ja piltidega. Chatbotis on nupud, millega navigeerida ja anda enda kohta infot. Suhtlemine juturobotiga on lihtsalt mugavam ja ägedam kui lugeda pikki e-maile.

2. Kliendid saavad alati kohese vastuse. 

Vastuseid ei taheta saada päev hiljem. Suure tõenäosusega suudab chatbot pakkuda kliendile lahenduse, mida ta otsib. Hiljem saab ennetada kliendi soove ja pakkuda varasemalt botiga suhelnud klientidele uusi lahendusi (uudistooted, piiratud koguses teenused, valdkonnapõhine info jne). 

3. Kuluefektiivne

Reklaamid chatbotti võivad olla odavamad kui reklaamid, mis viivad platvormilt välja. Läbi hästi läbiviidud kampaaniate on võimalik soodsalt kasvatada kontaktide listi, kellega läbi chatboti automatiseeritult suhelda. 

4. Suhtle oma fännidega reaalajas

Postituste (näiteks kommentaaridest pungil loosimängu) all kommenteerivaid inimesi on võimalik chatbotiga suhtlema panna, et viia neid ostma või pakkuda neile väärt informaatsiooni.

5. Lihne koguda andmeid

Kasutajad saavad botile enda (FB) kontaktandmeid jagada ühe nupulevajutusega. Andmeid saab botile edastada ka läbi valikvariantide või vabas vormis kirjutades.

6. Kõrge open ja click-through rate 

Erinevalt e-mailist ei ole messengeris junk folderit ja ollakse harjunud kõiki chati aknaid avama. Kui e-mailide open rate on 20% ringis, siis messengeri puhul 80% ja kui e-mailide CRT on 2% ringis, siis messengeri puhul 20% või rohkem. Kindlasti ei ole e-maili turundus surnud, aga elagu chatbotid!

7. Ajavõit

Klienditeenindaja saab endale aega juurde, et tegeleda just nende klientidega, keda bot aidata ei suuda. Samuti saavad müügiinimesed endale juba filtreeritud ja nö soojad kontaktid.

8. Taskukohane

Erinevalt äppide, maandumislehtede või e-mailide kujundamisest ei ole chatboti seadistamine tehniliselt liiga keeruline. Oluline on hea strateegia ja oskus kõiki võimalusi ära kasutada.

9. Integeeritav

Näiteks e-poega, et otse messengeri saata inimestele shipping notification ja hiljem ka häid pakkumisi. Või kodulehega, et külastajad lisaks e-mailile annaks nõusoleku ka botiga suhtlemiseks.

10. Suhtleb sinu eest

Kui sulle tuleb palju sõnumeid Facebook inboxi saab bot võtta enda peale esmase klienditeeninduse ja suunata inimesi õigesse kohta. Kõigile, kes on korra messengeris suhelnud, saab hiljem saata infot, üleskutseid, sooduspakkumisi jne.

Tundub põnev? Kirjuta karl@goal.ee ja uuri lisa 😉

Või uuri räägi GOAL’i chatbotiga Instagrami koolitusest: https://m.me/goalmarketing