Kuidas teha selgeks, kas kliendid on rahul teie toodete või teenustega? Selleks on väga oluline mõista oma kliente.
Jagan teiega mõningaid tööriistu, mille abil on võimalik hinnata klientide käitumist.
1. SurveyMonkey
Kui soovite oma klientide kohta rohkem teada saada, siis kõige parem viis on suhelda nendega otse. SurveyMonkey abil saate koostada erinevaid küsitlusi, et hinnata klientide arvamust mõne teie toote või teenuse kohta.
2. Google Analytics
Google Analytics on võimas tööriist, mille abil saate hinnata veebilehe liiklust.
Google Analytics annab teile ülevaate sellest, milline sisu meeldib kõige enam. Selle abil on teil võimalik luua rohkem sisu, mis külastajatele meeldib.
Lisaks on selle tööriista abil võimalik hinnata, kui kaua külastajad külastavad teie veebilehte. Millest saab järeldada, kui huvitav teie leht on.
Google Analytics on lisaks oma headele omadustele kõigile tasuta.
3. Google Trends
See, mida inimesed google otsingusse kirjutavad, annab infot nende vajadustest.
Google Trends’i abil saate teada, mida potentsiaalsed kliendid otsivad. Selle tööriista abil näete, mis otsingusõnadega teie valdkonnas otsitakse ning kuidas nende populaarsus ajaga muutunud on.
4. HootSuite
Ligi kolmandik elanikest kasutab regulaarselt sotsiaalmeediat. Tänapäeval ei ole enam sostiaalmeedia ainult sõpradega suhtlemiseks, vaid see on mõeldud ka ettevõtte reklaamimiseks.
Selle töörista abil saate hallata oma sotsiaalmeedia kontosid ühes kohas.
5. Salesforce
HubSpoti andmetel kasutab 40% ettevõtjatest kleintide andmete säilitamiseks näiteks Excelit või Outlooki. Kuna andmed on säilitatud mitmes erinevas kohas, siis võib informatsioon lihtsasti kaduma minna.
Salesforce on pilvepõhine süsteem, kus on võimalik hallata kõikide klientide andmeid ühe kohas. Võimalik on salvestada kontaktandmeid, teha märkmeid ning isegi saata e-maile.