Avaleht Turundus Eesti idufirma Adovinci vallutab maailma välimeedia turu seda täielikult automatiseerides

Eesti idufirma Adovinci vallutab maailma välimeedia turu seda täielikult automatiseerides

Adovinci rakendus on töövahend turundusspetsialistidele ja ettevõtjatele, mis annab ligipääsu digitaalsetele välimeedia ekraanidele ja ülevaate kampaania tulemuslikkusest. Lisaks muudab see läbipaistvaks hinnastamisloogika, mis on kontaktipõhine.

Magna Globali andmetel on välimeedia turuosa globaalsest reklaamikäibest püsinud viimase 20 aasta jooksul stabiilselt 6% juures – turul pole toimunud innovaatilist hüpet. Selleks, et tagada välimeedia jätkusuutlikus on vaja digitaalne meedia ja välimeedia omavahel ühendada. Täna on väga lihtne alustada reklaamkampaania loomist sotsiaalmeedias ja selle tulemuslikkust mõõta ning analüüsida. Välimeedia puhul selline lahendus puudub ja on ettevõtjale kohutav aja ning raha kulu.

Adovinci kaasajastab välimeedia planeerimise läbi iseteeninduskeskkonna, kus kasutaja omab täielikku ülevaadet pindadest ja kontrolli oma kampaania üle. Täna planeerid, homme lansseerid. Valida saab kahe välimeedia lahenduse vahel, mis jaotuvad statsionaarseteks ja liikuvateks pindadeks. Täna vahendab ettevõte 15 asukohaga spordivõrku ja aprillis lisandub olemasolevale viiele veel kümme liikuvat reklaampinda Tallinnas, mis asuvad taksode katustel.

Reklaami ennast taxol

Ettevõtte põhifookus on uute välimeedia pindade integreerimine Adovinci platvormile, et pakkuda ligipääsu globaalsele välimeedia võrgule. Lähitulevikus tuuakse turule ka reaalajas kontaktide loendamine, mis teeb välimeedia veelgi läbipaistvamaks. Samuti tehakse koostööd olemasolevate operaatoritega, et viimased vahetaks printpinnad digitaalsete ekraanide vastu välja, nii automatiseerimise kui loodussäästlikuse eemärgil. Tänu automatiseeritud iseteeninduskeskkonnale pakub Adovinci enneolematult mugavat viisi välimeedias turundamiseks ning tõotab langetada välimeedia turunduskulu. Ühtlasi muudab iseteeninduskeskkond välimeedia kättesaadavaks ka ettevõtetele, kes seni on jätnud välimeedia võimalused kasutamata.

Ettevõte tegevjuht Kenneth Muuli lisas, et rakendus on lansseerumas plaanipäraselt, kuupäevaga 25. märts, esialgu inglise keeles. Täna on avatud eelregistreerimine kasutajatele, kes tunnevad teenuse vastu huvi.

Mine jäta endast märk: www.adovinci.com.

Loe rohkem Adovinci taustast, eesmärgist ja tuleviku tegevustest: https://medium.com/adovinci/out-with-the-old-and-in-with-the-new-lets-disrupt-outdoor-advertising-aca4f06b982